Välkommen att spela Torsby GK, en vacker 9-håls lätt kuperad parkbana. Banan kan spelas som en 18-håls då den har olika utslagsplatser för båda varven. Banan är belägen endast 3 km från Torsby centrum på östra sidan sjön Övre Fryken. Från vårt klubbhus ser Du ut över hela banan.

Greenfee

Bokning av starttid sker på Mingolf

• Då kansliet är obemannat sker betalning via Swish (nr 123 336 56 99) och skall alltid betalas innan spelets början.
  • Anteckna namn och golf-ID i gästboken.
  • Vid kontant betalning: Då vårt kansli är stängt läggs avgiften i kuvertet som stoppas i greenfeelådan. Kom ihåg att anteckna gästnumret på kuvert och greenfeebevis.
  • OBS! Spelare ska vara aktiv medlem i svensk eller utländsk golfklubb. För gäster gäller att minst en spelare per boll ska ha officiell hcp 36.
  • Möjlighet att betala med norskt VIPS finns (ej klart).

• Alla dagar 380 kr
  • Juniorer under 18 år – halva priset
  • För medlem i Värmlandsklubb 70 kr rabatt (junior 35 kr rabatt)
  • Vid betalning i norska kronor: senior NOK 380 kr, junior NOK 190 kr.

Golfhäftet

Golfhäftet gäller alla dagar hela säsongen.

Slope

Klicka på länken för att se hur många slag du har på Torsby GK.

Tidbokning

Tidsbokning sker via MinGolf alla dagar kl 08:00 – 15:50.

Från kl 16:00 gäller bollränna, och då är ingen tidsbokning möjlig. I de flesta fall är det ingen kö och man kommer snabbt ut på banan. OBS – försäkra dig att banan är öppen och att ingen tävling pågår som kan begränsa möjligheten till spel.

Vi önskar er en trevlig golfrunda!

Camping Husbilar

Vill du bo granne med första tee? Vid golfklubben finns ett antal platser för husvagnar och husbilar. Avgift erlägges i förskott. Mer information finns vid klubbhuset. Välkomna

Kansli
Duschar

Vårt kansli är endast öppet i samband med tävlingar eller andra aktiviteter.

Välkommen att nyttja våra omklädningsrum för damer och herrar med duschar och toaletter.

För hyra av golfbil, kontakta klubben.

Vi har ingen restaurang vid Torsby golfklubb. Kioskvagnen ”Café 9:an” är endast öppen vid vissa arrangemang.