På Torsby GK har vi alltid något på gång.

Tävlingsprogram – Säsongens tävlingsprogram registreras på mingolf.se, där kan man enkelt hitta våra tävlingar och anmäla sig. Självklart går det lika bra att skriva upp sig på anmälningslistorna vid klubbhuset.

Utöver det som finn i Tävlingsprogrammet spelas en hel del annat också. Nordeas Torsdagsgolf, H50 och D50 med mera. Håll koll på anslagstavlan och på vår Facebookgrupp för att inte missa något!

Tävlingar

Tävlingsprogram 2024

Turneringar

MoreGolf Mastercard Invitational 29 juni

Deltävlingarna genomförs på 20 klubbar i Sverige. 3-mannalag där första priset är ett eget Pro-Am på Cutter & Buck Tour 2025. Passa på att ansöka om kortet så får du fri anmälningsavgift samtidigt som du stöttar Torsby GK.

Nordeas Torsdagsboll

Gå ut när det passar från torsdag förmiddag till söndag kväll. Seriespel hela säsongen med final i september.

9-hålstävlingar

En nyhet 2024. Vi planerar att arrangera några 9-håls-tävlingar kvällar mitt i veckan. Mer information kommer…

H50+ D50+

En serie för oss över 50. Vi samlas på onsdagar och anmälan görs på golf.se. Vi försöker spelar så många onsdagar det är möjligt under säsongen.

Golfveckan v.29

Sommarens bästa vecka, en golftävling om dagen… Spelas 2024 måndag-lördag 15-20 juli och alla tävlingar brukar vara bokade till sista platsen. Vi är bortskämda med trevliga tävlingsformer och bra priser från våra sponsorer. Var ute i god tid med din anmälan som görs på mingolf.se.

Övrigt

Välkommen att nyttja våra omklädningsrum för damer och herrar med duschar och toaletter.

För hyra av golfbil, kontakta klubben. Policyn i Torsby GK är att alla ska kunna vara med på tävlingar. Har man behov av golfbil för genomförandet av sin runda tar man upp det med tävlingsledningen i samband med anmälan. Med andra ord, ingen ska uteslutas, sunt förnuft gäller.

Under säsongen finns kioskvagnen ”Café 9:an” uppställd vid klubben och har öppet vid vissa tävlingar och arrangemang.