Välkommen till Torsby Golfklubb med Husbil & Husvagn!

Vi har totalt sex uppställningsplatser för husbil & husvagn med tillgång till el, ställplatserna är belägna på gräs i närheten av klubbens övriga faciliteter. Bokar gör du enklast via bokningskalendern lite längre ner här på sidan, bara att du väljer önskat in- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.
Här bor ni i nära anslutning till golfbanan och har tillgång till våra omklädningsrum där toalett & dusch finns att tillgå dygnet runt.

Öppettider klubbhuset: 06:00 – 22:00

Incheckning sker fr.o.m. kl 15:00
Utcheckning sker senast kl 14:00

I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen.
Om golfspel sker på avresedagen, vänligen flytta ekipaget till vår vanliga parkering innan ni slår ut.

Pris
En uppställningsplats inklusive el kostar 200 kr/natt för golfande gäster & 300 kr/natt för icke golfande gäster. Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst & kryssa i ”jag saknar golf-id” om du bor hos oss som icke-golfande gäst.
Betalning sker med kort i samband med att bokningen görs.
Notera att bokningen först registreras när betalningen har genomförts i sista steget i bokningsprocessen.

Övrig information
Vårt kansli är endast öppet under tävlingar, så bokning & betalning av våra ställplatser sker uteslutande via bokningskalendern här på sidan.
Restaurangen är stängd och kioskvagnen ”Morsans Take-away” är endast öppen vid vissa arrangemang.

Har ni några övriga frågor? Vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.

E-post: info@torsbygolfklubb.se

Telefon: +46(0)70-360 94 32