Bokning

Välkommen att spela Torsby GK, en vacker 9-håls lätt kuperad parkbana. Banan kan spelas som en 18-håls då den har olika utslagsplatser för båda varven. Banan är belägen endast 3 km från Torsby centrum på östra sidan sjön Övre Fryken. Från vårt klubbhus ser Du ut över hela banan.

Bokning av starttid sker på Mingolf

• Då kansliet är obemannat sker betalning via Swish (nr 123 336 56 99) och skall alltid betalas innan spelets början.
  • Möjlighet att betala med norskt VIPS (kommer inom kort).
  • Anteckna namn och golf-ID i gästboken.
  • Vid kontant betalning: Då vårt kansli är stängt läggs avgiften i kuvertet som stoppas i greenfeelådan. Kom ihåg att anteckna gästnumret på kuvert och greenfeebevis.
  • OBS! Spelare ska vara aktiv medlem i svensk eller utländsk golfklubb. För gäster gäller att minst en spelare per boll ska ha officiell hcp 36.

Greenfee priser

• Alla dagar 380 kr
  • Juniorer under 18 år – halva priset
  • För medlem i Värmlandsklubb 70 kr rabatt (junior 35 kr rabatt)
  • Vid betalning i norska kronor: senior NOK 380 kr, junior NOK 190 kr.

Golfhäftet

Golfhäftet gäller alla dagar hela säsongen.